Ads 468x60px

Thursday 25 July 2013

Shaklee Terbaik!

Assalammualaikum..

Wah, semakin hari semakin disukai Shaklee ini. Alhamdulillah dengan rezeki Allah.

Mungkin penangan GLA COMPLEX iaitu promosi bulan Julai yang menjadikan Shaklee dikenali.

Itu pun setelah saya mengalami sendiri pengalaman dengan GLA COMPLEX yang membantu meredakan apa yang saya alami selepas melahirkan anak sulung saya kira-kira 1 tahun 7 bulan yang lalu.

Sebelum saya bersalin, masalah datang bulan tidak menjadi masalah kepada saya baik kitarannya mahu pun ketika datang bulan. Tetapi, selepas melahirkan Muhammad Nuffael Ridzqy, setiap kali datang bulan..3 hari sebelum saya dah mengalami sakitnya..dengan tubuh badan seram sejuk macam nak demam, sakit kepala, mual, sakit badan, muntah menyebabkan segala kerja jadi terbatas di tambah pula waktu sedang datang bulan dengan senggugut yang membataskan kerja saya sebagai jurulatih.

Alhamdulillah...akhirnya saya jumpa dengan GLA COMPLEX yang meringankan kesakitan yang saya alami..Baru-baru ini datang bulan tanpa sakit dan tanpa tanda. Selesa melakukan tugasan seperti hari-hari biasa..syukur!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...