Ads 468x60px

Thursday 25 July 2013

Entri Pertamaku :)

Bismillahhirrahmanirrahim..
Assalammualaikum w.b.t..

Syukur ke hadrat Ilahi dengan kelahiran blog ini. Terima kasih tidak terhingga kepada cik Arham Zulqarnaen boleh temui beliau di www.zulfa.com.my di mana membantu saya membangunkan blog ini..hihi..chiwi sat!

Mesti korang tertanya kenapalah saya beria-ria mahukan blog ini dibangunkan kan?
      1. saya ingin berkongsi pengalaman dengan   orang lain iaitu anda.
      2. saya suka Shaklee dan saya juga mahu anda tahu kebaikan sihat bersama Shaklee.
      3. saya benar- benar mahukan blog ini!

Wah...pada la nak publish satu entri pun..takpa..jangan cemuih(bosan) belajaq..sekurang-kurangnya masih belum terlambat saya belajar sesuatu perkara baru dalam hidup saya yang 3 series ni! hihi..

Untuk entri yg pertama ini setakat ini saja. nanti saya update lagi ya! Sayup dah ni..seronok la pulak...hihi.. Terima kasih daun keladi cik arham...

Sekian, salam kasih sayang.
♥ AdwaJuani ♥



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...