Ads 468x60px

Monday 6 January 2014

Siapa Nak Kaya??!!

Alhamdulillah semalam 5 Januari 2014 saya dan 5 sahabat niaga yang lain berkesempatan ke Seminar Dunia Usahawan Dr. Azizan Osman di Sunway Carnivall Convention Centre Penang.

Ya Allah, ramainya...
Ramai yang berpusu-pusu mengambil peluang menghadiri Seminar Dunia Usahawan.

Ya, ramai juga yang menghadiri Seminar ini secara percuma termasuklah saya.
Macam mana boleh percuma??
Daftar 3 orang dan ketiga-tiganya percuma.
Dah la percuma dapat ilmu berganda pulak.
Terima kasih DAO!!

Alhamdulillah.
Walaupun singkat tapi banyak ilmu yang diperolehi.

Sentap juga dengan kata-kata DAO.
"Kajian menunjukkan 5 tahun berniaga -BANKRAP!

Saya baru 6 bulan beb!!

Takpa, DAO kata lagi kalau nak buat bisnes perlu ada mentor yang betul, sistem yang betul, ada ilmu ada impian yang jelas dan ada TINDAKAN.
Alhamdulillah saya berbines di jalan yang betul..

Saya menyertai bisnes Shaklee secara serius sekitar Julai 2013 dengan bergurukan mentor yang betul bukan kerana sebab mentor saya tu dah punya 'super income' tapi saya percaya dengan ilmu yang beliau miliki dan sistem yang diamalkan tidak menindas mana-mana pihak.
Ya Allah syukur ditemukan dengan mentor yang tepat dan hebat seperti Kak Cery, Hafsah, Kak Maria, Cikgu Firdaus dan Kak Marlina.
Kena ingat. Hormat dengan mentor sebab itulah adab berguru.

Lagi DAO kata nawaitu kena betul.

B A N G K I T

Bisnes Akan Naik Guna Kuasa Ilmu dan Tindakan.

InsyaAllah akan guna ilmu semalam dengan sebaiknya.
Tadi pun dah 'declare' dengan Team Tun Fatimah - saya nak positif serta kaya dan berjaya. InsyaAllah. Doakan saya ya :)

Apa yang anda fikir dan sangka adalah DOA.
Apa yang anda rasa adalah DOA.
Apa yang anda amalkan melalui perbuatan dan tindakan adalah DOA.

Kata DAO lagi "Bersedia Untuk Berhenti Kerja!". Dalam maksudnya. Yang terlintas di kepala saya cuma WAHM!! InsyaAllah... InsyaAllah... InsyaAllah..

24 Jam Sehari.

Kebanyakkan mentor saya yang berjaya mempunyai 24 jam sehari. Cuma yang berbeza bagaimana mereka menggunakan masa dengan sebaiknya.
Saya juga mempunyai 24 jam. Kena bikin jadual harian la nampak gayanya :)
'Duplicate' mentor yang berjaya baru anda boleh berjaya!
Mentor-mentorku i follow!!

Banyak ilmu yang saya dapat dalam Seminar semalam. Yang belum ada bisnes mungkin boleh bersama-sama saya menjana pendapatan dengan mudah sebab prinsip pertama dalam bisnes ialah BUAT DUIT tanpa modal besar.

Semua Bisnes Adalah Luar Biasa!

Pilihan Kita Hari Ini Menentukan Siapa Kita Akan Datang.

Saya mencari :
1. Lelaki atau Perempuan
2. Umur 18 tahun ke atas
3. Mempunyai komputer/laptop/smartphone
4. Berkesungguhan dan komitmen
5. Bersedia menambah nilai kehidupan diri
6. Terbuka menerima tunjuk ajar

Modal serendah RM75!

Berminat menjadi rakan niaga saya?

Hubungi :
Nurzuani Bt A Wahab
Shaklee Independent Distributor
ID Shaklee : 896061
6019.473.9710
FB : Adwa Juani

MOGA ANDA KAYA DAN BERJAYA!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...