Ads 468x60px

Sunday 21 December 2014

BAHAYA NANGKA MADU

NANGKA MADU MEMBAWA PADAH

Penangan musim nangka madu beserta musim hujan sekarang ni.

Betul ke nangka madu ni bahaya?

Yela.
Selama 20 tahun saya kukuhkan KEPERCAYAAN saya terhadap nangka madu.

Apa kepercayaan saya?
Bila makan SAKIT URAT
Bila makan KEMBUNG PERUT
Bila makan CIRIT BIRIT
Bila makan MUNTAH

Selama 20 tahun saya melihat sahaja buah nangka tu.
Selama 20 tahun saya terlupa bagaimana rasa enaknya nangka itu.

Selama 20 tahun saya berada dalam KEPERCAYAAN saya.
Saya bina CARTA SIKAP saya tentang buah nangka.

Akhirnya setelah memendam rasa.
Maka minggu lepas saya mula menjamah bermula seulas kemudian membeli dan akhirnya makan tanpa peduli tentang kepercayaan saya.

Alhamdulillah,  dengan izinNya KEPERCAYAAN saya hilang begitu sahaja.
Mungkin ubat urat moden (AJHT dan OSTEMATRIX) sebagai salah satu asbab.

Nikmat sementara.
Sementara boleh jamah, jamah la apa pun janji halal.

Bahaya nangka madu ni bila makan sakit urat!

Jom atasi dengan AJHT dan Ostematrix.

Mungkin ini boleh membantu.
Saya dah cuba.

Adwa Juani
019 473 9710
Pengedar Sah Shaklee



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...