Ads 468x60px

Thursday 29 August 2013

Penangan Set Kesuburan Shaklee!

Assalammualaikum. :)
2 hari lagi Ogos bakal melabuhkan tirai dan September pula akan menonjolkan diri. Saya bukan nak menjual tapi cuma nak berkongsi..
Alhamdulilah..banyak kawan2 yang dah consume Set Kesuburan Shaklee dah banyak kesan yang diperolehi.
Kawan saya yang periodnya tak regular tak datang bertahun akhirnya dengan Set Kesuburan Shaklee periodnya datang teratur dan tak sakit! Jika tidak kasihan kerana doktor cakap kemungkinan mengandung la,rahim bengkak la macam-macam la..
Set Kesuburan Shaklee penyelesaiannya..
Ada kawan saya seorang lagi ni doktor kata susah nak mengandung bila ada cyst.Alhamdulilah dengan Set Kesuburan Shaklee dia mengandung dengan izinNya. Dan tak sempat nak habiskan pun Set Kesuburan Shaklee. Rezeki Allah. Due bersalin Disember 2013. Dan sekarang terus consume Set Kehamilan Shaklee dan dah join ahli!
Itu cerita tentang kenalan saya. Ini pula tentang customer saya. Alhamdulilah, selepas consume Set Kesuburan Shaklee,period datang tanpa sedar! Tak sakit. Kalau tak bila period datang wajib MC! Alhamdulilah. Hubungan dengan suami bertambah baik dan beliau gembira dengan Set Kesuburan Shaklee. Tak sabar tunggu berita gembira dari beliau!
Ni testimoni kawan sekolah saya yang kahwin awal dari saya dan berkeinginan untuk memiliki anak. Alhamdulilah kawan sekolah saya ni tiada masalah cuma masalah kesihatan si suami yang terpaksa mengambil ubat cairkan darah sepanjang hidup dan kuantiti sperma yang sangat sedikit iaitu sekitar 20ribu! Jadi saya cadangkan Set Kesuburan Shaklee lengkap kat dia. Dia bersetuju cuma akan minta pandangan doktor yang merawat suaminya.Jika ok,mereka akan teruskan. Alhamdulilah,keputusan darah suaminya ok dan paling best doktor suruh teruskan saja pengambilan Set Kesuburan Shaklee! Dan sekarang kawan saya belum datang bulan. Doakan pasangan ini untuk dapat cahayamata ya!
Alhamdulilah, indahnya erti memberi!


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...