Ads 468x60px

Tuesday 7 January 2014

Kami Adalah PowerPuff Girls!!

Hari ni teruja lebih.. Hehe..
Sebabnya kediaman Tun Fatimah dah bertukar..
Alhamdulillah.. Berani berubah kedudukan lokasi yang saya telah duduki 6 tahun lamanya..
Konon selesa di tempat yang sama.. Uwekkk..

2014.

Tahun permulaan yang manis.
Banyak perkara yang saya perlu terokai.
Perlu bangkit dari zon selesa.
Perlu berani berubah.

Alhamdulillah..tindakan saya betul..
Saya seronok dengan lokasi baru katil saya walaupun cuma bermalam saat bertugas 24 jam sahaja.. :)

Sahabat.

Ni la rakan sebilik saya Ku ibu beranak 3. Khuza dan Rina pasangan pengantin baru yang romantik. Saya la yang paling senior dan berusia dalam bilik tu.. Ish... Ish.. Teruk kan? Haha..

Cer tengok comey tak bilik kami?
Agak-agak katil saya yang mana ya??
Kalau betul saya kasi upah..hihi

Moga ukhwah yang terbina ini berpanjangan sampai hujung nyawa.

Warkah Untuk Teman.

Adik-adikku terima kasih kerana menjadi sebahagian manis dan pahit dalam hidupku. Tanpa kalian siapalah daku..
Moga kita terus sukses bersama..
Jangan ada benci antara kita hokayy..

Yusrina Adnan 23 Mac 85.
Ku Zainon Ku Lah 13 Apr 85.
Nur Khuzaimah Ismail 31 Ogs 84.
Sayang kalian!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...